[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Pavel Bařina pavel at barina.cz
Tue Aug 30 16:48:29 CEST 2016

Ahoj,
s kolegou řešíme jakou cestou virtualizace se ve firmě vydat. Jelikož
jsou zde odborníci na OpenVZ rád bych se poradil. Já mám zkušenosti s
KVM z jiné firmy a kolega zatím zkoušel OpenVZ na CentOS release 6.7.

Vyšlo nové OpenVZ a jak jsem zahlídl i zde s pár poznámek budoucnost
OpenVZ může být nejistá. Jakou cestou kontejneru byste se vydali vy?
Nové OpenVZ, LXC nebo docker? Zároveň bychom chtěli na stejném stroji
provozovat i KVM (pro chod Windows).

Momentálně máme na stroji obojí. OpenVZ i KVM. Nicméně je problém se
spouštěním virtuálního stroje v KVM, po druhém pokusu o spuštění
virtuálního stroje již naběhne.

Chyba při startu domény: Nelze vytvořit cgroup pro Debian-wheeze:
Adresář nebo soubor neexistuje

Traceback (most recent call last):
   File "/usr/share/virt-manager/virtManager/asyncjob.py", line 91, in
cb_wrapper
     callback(asyncjob, *args, **kwargs)
   File "/usr/share/virt-manager/virtManager/asyncjob.py", line 127, in
tmpcb
     callback(*args, **kwargs)
   File "/usr/share/virt-manager/virtManager/domain.py", line 1355, in
startup
     self._backend.create()
   File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/libvirt.py", line 999, in create
     if ret == -1: raise libvirtError ('virDomainCreate() failed',
dom=self)
libvirtError: Nelze vytvořit cgroup pro Debian-wheeze: Adresář nebo
soubor neexistuje

  KVM není spuštěno v kontejnerech jako u VPS ale samostatně vedle OpenVZ

Děkuji moc za postřehy a nakopnutí správným směrem

Pavel