[vpsFree.cz: community-list] prosim pomoc zeby hacknuty server alebo web

Tomáš Zmek tomas at zmek.eu
Wed Aug 24 21:28:31 CEST 2016

No spíš by prvně chtělo, aby uživatelé, kteří mají problém, zkusili
traceroute an tu doménu a poslali její výsledek.
Pokud se nám všem tohle načítá v pořáku a dělá to jen dvěma uživatelům,
je možné, že mají zavirovaný počítač oni. Pak se jim může doména
překládat na jinou IP. Tracroute by to ukázal. Tím bych začal.

Tomáš