[vpsFree.cz: community-list] prosim pomoc zeby hacknuty server alebo web

Michal Kovarcik michal.kovarcik at mloks.com
Wed Aug 24 19:40:08 CEST 2016

Ahoj

Mal som podobny problem (ale nie na VPSfree.cz) .. Tiez WP .....

Problem bol, ze v niektorych php suboroch si na zaciatku pridal maly
skriptik. (nevidel som v niektorych textovych editoroch nic, ale ked som to
pozrel cez winscp a jeho interny editor, script tam bol .. )

Skontroluj si vsetky .htaccess subory, mal som tam pridane redirect

A pridane boli aj nove php subory ...

A tazko sa to hladalo ... :(

S pozdravom ostava

Michal Kovarčík