[vpsFree.cz: community-list] Port Forward Mikrotik Router

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Sun Aug 14 18:04:12 CEST 2016

Pozri si, ako mas nastaveny srcnat (to pravidlo, kde mas masquerade). Ak tam nemas ziadne pravidlo, mas iba vseobecne masquerade (na prvej zalozke nemas vybrate nic okrem srcnat) , mas to zle. Ak tam mas out interface, tiez to nebude fungovat.
Daj si do srcnat pravidlo Src address adresu lokalnej siete (napr. 192.168.1.0/24) a out interface ether1 (alebo teda wan interface) daj prec.

Tym padom ti bude robit src natting aj vtedy, ked sa ma paket "otocit" na routeri. Mne to takto funguje. Snad som pomohol.

M.