[vpsFree.cz: community-list] Nedoručitelnost emailu na servery seznamu

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Thu Aug 11 15:38:19 CEST 2016

Už sem to řešil taky, stačí jim to posílat jen přes ipv4...

http://napoveda.seznam.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=27088&sid=b52440a6f55c2bc50ab1f41cf36a5945

návod zde:

/etc/postfix/transport:
      example.com smtp-ipv4-only:
      example.net smtp-ipv6-only:

/etc/postfix/master.cf:
      smtp-ipv4-only      unix  -       -       n       -       -   smtp
          inet_protocols=ipv4
      smtp-ipv6-only      unix  -       -       n       -       -   smtp
          inet_protocols=ipv6

/etc/postfix/main.cf:

Execute "postmap hash:/etc/postfix/transport" and "postfix reload"
when the transport map is changed.

---
S pozdravem
Petr Líbal