[vpsFree.cz: community-list] Kompilace sqlite3 so

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Thu Aug 11 11:19:52 CEST 2016

Ahojte,

  potřebuji portovat .net projekt na linux (mono). Ten projekt využívá jako
db sqlite3 a v kódu se odkazuje na sdílenou knihovnu, která na linuxu je
libsqlite3.so.0.

Potřebuji zkompilovat aktuální verzi sqlite do libsqlite3.so.0. Zdrojáky
jsou tady:

https://www.sqlite.org/download.html

Dokázal by mi s tím někdo poradit? Poběží to na Ubuntu 14.04 a potřebuji 64
bitovou verzi knihovny. Nebo se dá udělat univerzální x86/x64?

Mám jen produkční server a s kompilací na linuxu jsem vždy bojoval - miluju
proto balíčky ;). Balíček sqlite3 jsem sice sehnal, ale jen se starou
verzí...

Díky.
Pavel.