[vpsFree.cz: community-list] paste.vpsfree.cz

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Mon Aug 15 20:17:12 CEST 2016

Ahoj,

spustili jsme vlastní službu pro sdílení úryvků kódu/výstupu
programů/textu obecně:

  https://paste.vpsfree.cz

Nepřihlášený uživatel může vkládat text jen s omezenou dobou
platnosti. Členové se mohou přihlásit údaji z vpsAdminu a poté lze
ukládat text i na delší dobu.

Služba využívá aplikaci HaveSnippet [1], kterou jsem napsal před pár
lety jako školní projekt a teď jsem to doladil. Má to taky klienta v
příkazové řádce [2], texty se pak dají vkládat jako:

  $ cat soubor.txt | havesnippet
  $ havesnippet soubor.txt

Program má i verzi se zkráceným názvem `hs`:

  # cat soubor.txt | hs

Klient se nejdříve musí nastavit:

  1) gem install havesnippet-client
  2) přihlásit se na paste.vpsfree.cz ve webovém prohlížeči, settings
     a vytvořit si klíč k API
  3) havesnippet -s https://paste.vpsfree.cz \
                 -k <vytvořený api klíč> --save
  4) echo hotovo | havesnippet

Další možnosti programu jsou popsány v README [2].

[1] https://github.com/aither64/havesnippet

[2] https://github.com/aither64/havesnippet-client

Jakub