[vpsFree.cz: community-list] Novy frontend pro vpsAdmin

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 27 15:52:31 CEST 2016

Ahojte,

diky za odpovedi, k nim:

a] mobilni aplikace jsou blbost, skoda developerskeho casu a skoda nervu
(pro vetsinu firem potom taky ztrata penez) - vsak se kouknete nekdy na
statistiky, jak lidi ty smartphony pouzivaji - 99% casu travi v browseru
a ne v appkach (krom her). Takze mobilni appku urcite ne ;)

To, ze je neco hot&trendy v oboru, jeste ani trochu neznamena, ze je to
k necemu uzitecne (viz. Docker, ze).

b] React se mi zda mnohem nedotazenejsi, zase, boha, lidi, kde nechavate
kriticky mysleni, kdyz o necem prohlasujete, ze je neco uz davno out a v
mode je [nova hipsterina]? Prijde mi, ze cely IT odvetvi je cim dal vic
zmitany hypama a tohle nekriticky prijimani novejch veci, proto aby byly
novy veci, celej obor posila do doby temna, kdy narusta obrovsky akorat
chybovost a klesa raketove bezpecnost - pricemz zrovna v techhle letech
se na internetovy technologie zaciname jako civilizace poradne vazat a
bejt na nich zavisli. Boha jeho, lidi, myslete hlavou, idealne svoji, pls.

c] V tehle fazim hledame nekoho, kdo se toho frontendu ujme jako hlavni
postava, ie. jak rekne, tak bude, protoze kdo ten kod napise prvni, ten
diktuje, jak ten projekt bude vypadat, ze :) Coz taky evokuje, ze
nestaci si najit 5 minut casu tydne a poslat 6 a pul commitu, abych si
mohl odcarknout, ze jsem pomohl ;)

Predstava o case, kdy by to melo byt hotove, jeste neni, protoze to
vsechno zavisi prave na tom centralnim borci, ktery bude urcovat krok
vyvoje frontendu.

Navrhoval bych, jak rika uz Michal, pojdme se na to sejit v Brne nekdy
ve velmi blizke budoucnosti - do konce tydne? Pristi tyden?

Dekuju vsem za zajem pomoct a velmi si toho vazim; akorat koukam, ze
tady s tim frontendem jsme zabrousili do tech nejvic hipster vod, kam se
dalo, tak bude potreba trochu ukormidlovat rozhajpovane namorniky :))

/snajpa