[vpsFree.cz: community-list] Novy frontend pro vpsAdmin

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Apr 20 18:19:51 CEST 2016

On 04/20/2016 06:00 PM, Tomas Lastuvka wrote:
> Prosim ne javascript :(

Je rok 2016 a v browserech se stavi aplikace zcela bezne.

Pokud nemas konkretni proti, tak na pocity nehrajem :)

> Snazime se zbavit Javascriptu na uvodni strance a tady bychom ho dali?
> Ja chapu jeho vyhody, ze nezatezuje server a kdyz budeme mit vsechny
> knihovny primo na serveru, tak je to bezpecne, ale nebylo by dobre
> zvazit jiny jazyk?

Jaky jiny jazyk bezi v browseru? Jasne pisu, ze server side je vyresene,
ze to je API, nebudem tu samou funkcionalitu reimplementovat na strane
serveru znova a abychom meli aplikaci, ktera stejne na pozadi akorat
dela API cally, je krajne neprakticke (to UIcko je pak paradne
neresponzivni, protoze se ceka na server, az se prochroupe vsema API
callama a mezi tim na mne cuci bila stranka).

> Preci jen, ted mozna budu psat hodne z cesty, ale co vim, tak podpora JS
> na mobile device neni uplne dobra neni tak?

To je hodne z cesty, to mas pravdu. Na mobilnich zarizenich jsou dneska
full-blown browsery javascriptu shopne.

Sam javascript jako jazyk taky nemam rad, ale na client-side do browseru
bohuzel o nicem lepsim (a pustitelnem vsude) nevim.

/snajpa