[vpsFree.cz: community-list] Ispconfig - harddisk quota

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Apr 8 01:19:08 CEST 2016

Ahoj,

linuxova dquota nebezi nad ZFS (a popravde ani nad nicim jinym, nez
ext2/3/4 nebo xfs, coz je takova klasika, co se tyce featur pro FS na
linuxu...).

Par lidi se na tom pokouselo uz delat, ale kazdy ztroskota na tom, kdyz
vidi, kolik je to prace - sam jsem si myslel, ze to bude dopsat tu a tam
to a to, ale narazil jsem na navrh dquoty - je tak navrzena, ze se to se
ZFS neda jednoduse skloubit, jelikoz quoty jsou retardovane
identifikovane IDckem zarizeni, ne nijak dynamicky, jak bych si
predstavoval a jak by bylo potreba v tomhle pripade.

Sem tam se nekdo vynori, ale nevypada to, ze se stav v blizke dobe bude
menit.

/snajpa