[vpsFree.cz: community-list] Jedeme na LinuxDays, pomozte se stánkem

bacu at centrum.cz bacu at centrum.cz
Thu Sep 17 10:06:14 CEST 2015

OK,

ja se hlasim na sobotu od 9 do 17:30

Jan Macík
IT DEVELOPER

776 005 239

PS: (pokud nekdo znáte poctivého politika tak mě na něj prosím pošlete kontak)

Dne 17.9.2015 v 09:54 Petr Kulich napsal(a):
> Zdravím jestli bude potřeba tak oba dny tam budu tak bych taky mohl
> zaskočit

Paráda, když vás tam bude takhle víc, budete se moct střídat a zajít si
třeba na nějakou přednášku. Zároveň bude na stánku živěji a budete moci
běhat kolem a oslovovat lidi mou oblíbenou hláškou: „Ahoj, znáš
vpsFree?“ :-D

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz