[vpsFree.cz: community-list] Rychlost vps

Honza Poul poul.honza at gmail.com
Sat Oct 24 00:04:09 CEST 2015

Jop. Zkusim. ted sem ale zkousel zobrazit stranky na ktere je pouze
index.html ve kterem je jeden radek textu.

http://photo.poul.cz/

me to trvalo 20 sekund.

​

Myslis ze kdyby gc neustal cistil, tak se bude dit toto? Pokud je tam 8
jader. Tak by se o to mohl postarat. Ale limity klidne zvednu. :] Dik