[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Oct 12 16:57:32 CEST 2015

Co neni jasneho na tom, ze pod 300 mesicne na clena ani omylem?

Tim padem ani polovicni, ani trictvrtinovy, ani cokoliv prostredky, ani bledemodry s fialkama, pod 300/m nejdeme :) Jestli by melo jit prihazovat prostredky nad to v mensich inkrementech, nez 300, je potom na jinou diskuzi a stoji za zvazeni, kdyby byl zajem.

/snajpa