[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Mon Oct 12 14:27:20 CEST 2015

Naopak si myslim, ze by studenti meli byt motivovani pomahat vpsfree
budovat nez ho jen pouzivat.

Jako studentovi bez praxe by mi u pohovoru urcite pridalo + body,
kdybych mel v CV projekt: Vpsfree implementace ... .

Chapu ale, ze administrativne zvladnout studenty uz stoji cas. Treba
vsak nekdo prijde s nejakym konceptem (pr. pripravit nejake tasky a
domluvit se s nejakou katedrou, ze se mohou zpracovat v ramci
semestralek nebo bakalarek). Nadruhou stranu ze sve zkusenosti se
studiem vim, ze take tech studentu budou spise promile.

Nicmene na vpsfree se podobnych ukonu da vymyslet celkem dost.

Jarda