[vpsFree.cz: community-list] LinuxDays dopadly parádně

BlackChar blackcharcz at gmail.com
Mon Oct 12 14:09:39 CEST 2015

Tezko rict, kam se v dilematu prefabrikat vs configuration hell
priklonit. Za zacatecnika se nepovazuji, na gentoo jsem zacinal pred 10
lety, ale presto mam pocit, ze kdyby se neco pokazilo napr v konfiguraci
postfixu nebo jsem potreboval nejakou hlubsi zmenu tak budu zase pul dne
googlit zdroj, podle ktereho jsem jel a nebo budu desifrovat vlastni
konfiguraky, protoze ta VPSka proste neni muj playground na projekty,
ale jediny "produkcni" server postaveny metodou set-it-forget-it. Akorat
jednou za par tydnu se pripojim, projdu vycuc logu a udelam apt-get
upgrade. Vim, ze tohle nekteri nevidi radi ale je to presne ta cilovka,
kterou by nejaka stabilni sablona jako zaklad mohla pokryt, protoze pak
nemusite trnout, ktery lenoch to nakonfil blbe a udelal si tam diru pro
ddos nebo spam.

BC