[vpsFree.cz: community-list] Členská schůze a setkání 6. června

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon May 25 15:29:03 CEST 2015

Ahojte,

tady [1] jsou v Gitu navrhovane zmeny stanov, v commit zpravach je
vetsinou oduvodneni, proc tam ta zmena je.

Cilem bylo spis zohlednit, jak realne fungujeme, nez vymyslet nove
veci a snazit se podle nich ohybat realitu.

Kdybyste videli chybu, hlaste prosim; kdybyste s necim zasadne
nesouhlasili, uvadejte prosim argumenty, se kterymi se da pracovat :)

Kdo chcete, muzete mne kontaktovat off-list, kdybyste chteli neco
prodiskutovat "intenzivneji" :))

Bonus je, ze po 6ti letech existence konecne zavadime provozni a
financni rad, ktere podle stanov mame mit, ale v realu nebylo do ted
potreba je sepisovat. Hlavne chybelo ustaleni veci v case a prostoru,
coz uz ted mame, takze se ty dokumenty daly snadneji napsat podle
toho, cemu odpovida nase fungovani v realu.

[1] https://github.com/vpsfreecz/oficialni-dokumenty/commits/devel

Konkretni link na nove stanovy:

https://github.com/vpsfreecz/oficialni-dokumenty/blob/devel/stanovy_vpsF
ree.cz.md

/snajpa

P.S. omlouvam se, ze to trvalo dyl, nemohli jsme najit uplne aktualni
verzi stanov, protoze se nam na web povedlo zavesit starou. ...