[vpsFree.cz: community-list] Trička vpsFree.cz – objednejte si krásné tričko

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Mon May 25 11:02:02 CEST 2015

Dne 25.5.2015 v 10:50 Honza Straka Kasparek napsal(a):
> tam, kde ty tricka budou vyrabet, nemaji nahodou rozmery jednotlivych
> velikosti? Preci jen ze zkusenosti neni L jako L.

Problém je, že jak neznáme předem počet, není úplně přesně jasné, které
tričko použijí, co bude skladem. Je to první pokus, můžeme to zkusit za
čas zopakovat, bohužel zájem členů není nijak obrovský. Čekal jsem, že
když jsem sehnal trička za 175, tak si ho aspoň někdo objedná :-/

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz