[vpsFree.cz: community-list] mnoho spojení

Věroslav Kaplan veros.kaplan at gmail.com
Sat May 23 18:40:07 CEST 2015

Ahoj,

podívej se nejdřív, odkud ty požadavky jdou, které stránky otevírají a zkus
uhodnout, proč tam jsou.
A až budeš vědět tohle, tak můžeš hledat, jak to vyřešit. ( pokud máš
Apache, tak použij třeba mod_status a podívej se tam.) .

Důvodů, proč máš otevřených spostu spojení je spousta a DOS útok je jenom
jedna varianta.

Může to být i regulérní provoz, který tvůj server nestíhá vyřídit.

--Věroš
http://veroskaplan.cz/

> od předevčíra řeším stále bez úspěch, jak omezit mnoho spojení na mém
> serveru, protože se mi načítají stránky šíleně pomalu, připadne mi, že
> jsem pod Dos nebo DDos útokem.
>
> netstat -an | grep 80 | wc -l mi ukazuje:
>
> 3377
>
> Do nedávna tam mohlo být max jednotky či desítky spojení. Poradil mi,
> jak mám zatočit s neřády prosím?
>
> Díky moc.
>

> Petr

--V.Kaplan