[vpsFree.cz: community-list] produkcni aplikace na VPS

Tomas Meszaros meszaros at advice.sk
Tue May 12 18:24:12 CEST 2015

Suhlas.
Umna spokojnost.Je pravda ze obcas vypadok je ale momentalne 53dni kludu a mam pocit ze predtym aj 200 dni bolo bez restartu.

Ked to porovnam s ovela viac platenymi vecami je to 1:1 castokrat. Oni to zabalia do sraciek ze im opity robotnik presekol kabel opticky a bla bla bla , tuna aspon narovinu napisu ze bude vypadok a ked si to precitas v mobile tak sa aspon pripravis nato.

arty