[vpsFree.cz: community-list] Templates - Debian 8

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue May 5 21:46:48 CEST 2015

Tady najdes repo se skriptama, ktery nam buildi templaty:

https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates

A tu jsem popisoval, jak to funguje:

http://lists.vpsfree.cz/pipermail/community-list/2014-June/002043.html

Az tam Jirka mergne Debian 8 se systemd, potom ten jeden konkretni
skript v templates/ staci obslehnout a primichat tam woodoo, ktery
vykopne systemd.
Systemova poznamka: tomu templatu bych pak dal suffix -sysv, do tech
skriptu jsem to prave commitnul podporu pro EXTRAVER promennou, kterou
staci akorat v danem template skriptu nadefinovat, tady v tom pripade by
to tedy bylo:

EXTRAVER=sysv

Jelikoz je to na Githubu, staci pak poslat pull request.

<Offtopic: Git repozitare>

Na to tema - jo, uplne slysim to "vsak mame hromadu svych serveru" a
souhlasim, ale ve chvili, kdy jsme ty repa fakt potrebovali, ztracet cas
poradnym nastavenim Git serveru pro otevrenou kolaboraci, se nejevilo
jako nejlepsi napad. Rad bych misto Githubu videl bezet napr. Gitlab u
nas na infrastrukture, najde se na to dobra duse, ktera by to
zprovoznila a udrzovala v chodu?

Git repos budou "brzo" stredem naseho QA vesmiru ("brzo" = realne tak za
rok, podle toho, kolik prace si nakladame na tak malej tym lidi, ale
zas, veci je potreba delat poradne), takze si opravdu zaslouzi nejakou
davku pece a melo by to bezet aspon tak spolehlive, jako Github, a
stejne bezpecne nebo bezpecneji.

Netrvame nikdo na Gitlabu, ale chtelo by to neco, co vystihne tu mezeru,
jaka je mezi samotnym Git repo na disku a Githubem, cili neco
poskytujici podobny komfort.

Kdyz se toho nikdo neujme, tak to padne na hlavu casem Jirkovi nebo mne,
ale bude to opravdu az velmi casem.

</Offtopic>

/snajpa