[vpsFree.cz: community-list] Storage NFS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon May 4 15:27:13 CEST 2015

Ahoj,

posli pls na podporu detaily, tzn. kde presne se to snazis nastavit a rozjet (VPS ID) a cca popis, jak to zreplikuju a podivam se na to, jak vystoupim nekde, kde bude stabilni pripojeni (jsem ve vlaku a cesky mobilni site a vlaky, to nejde dohromady).

Melo by to totiz fungovat.

/snajpa

Sent from your iPad