[vpsFree.cz: community-list] Storage NFS

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Sun May 3 00:08:39 CEST 2015

Zdravim,
chtel bych se zeptat, jak to je s pripojnym storage (exports/mounts)

"Libilo by se mi ho vyuzit jako uloziste pro web aplikace (python).
Z tohoto uloziste by si jednotlive servery braly data pro deploy
(nactou data do RAM a bezi) a registrovaly se do clusteru, pripadne by
tam lezelo par statickych dat, ktere by obsluhoval nginx, ale ktere by
se potrebovaly vyjimecne."

1) Nezpusobil bych tim nejaky problem se zatezi storage?
2) Predpokladam, ze v tomto pripade je veskere zalohovani na mne
3) Jak mozne hybat s velikosti storage? A do jake miry :)

Libi se mi totiz, ze tak jak je ho muzu pripojit do vsech serveru a je
to bez prace.

PS: poustet na to nejaky IO test je asi prasarna, ze? :)
--
S přáním pěkného dne,
Martin Mikšaník

gsm: +420 602 623 934