[vpsFree.cz: community-list] Docker

Lukáš Drbal lukas.drbal at gmail.com
Sat May 2 00:32:03 CEST 2015

Ahoj,

docker je urcite fajn vec, pouzivam jej na localhostu celkem hodne, ale v
prostredi vpsfree si nedokazu moc predstavit jeho uzitecnost (s ohledem na
oser s jeho 100% rozbehanim). Mame zde playground vps, kde jsem si schopny
otestovat co potrebuju, pokud to funguje, mohu to rolloutovat pro normalni
vps. Co vic sakra chtit?

Nevim, ale zacinam se bat toho, ze pokud vpsfree bude plne podporovat
docker, vznikne zde N docker kontaineru, ktere pobezi, protoze muzou a
pouze budou zrat "vykon" vsem ostatnim.

<hate>
Poznamky ohledne skalovatelnosti a HA jsou imho uplne mimo misu. Probuh
porad to bezi v jednom VM, jak vam tohle sakra pomuze se skalovatelnosti,
nedej boze s HA? Premyslejte ....
</hate>

L.

Save The World - http://www.worldcommunitygrid.org/