[vpsFree.cz: community-list] brutoforce attack

René Klačan rene.klacan at gmail.com
Mon Mar 30 02:29:18 CEST 2015

Ja som mal podobny problem, moje wordpressy rozposielali spam, tiez prienik
vdaka pluginom.

Vyriesil som to premigrovanim WP na heroku vdaka
https://github.com/mhoofman/wordpress-heroku ... malu instanciu mas zadarmo
a ta ti uplne postaci na normalnu navstevnost a tam sa ti viacmenej podobny
problem nemoze stat, lebo aj filesystem je readonly a uploadovanie filov si
nastavis cez AWS S3. Navyse po kazdom pushi je to akokeby nova instalacia,
len databaza pretrvava.