[vpsFree.cz: community-list] Nová Znalostní báze kb.vpsfree.cz - Jak jednoduše přispívat

Jaroslav Shejbal jaroslav.shejbal at gmail.com
Mon Mar 16 22:02:06 CET 2015

Ahoj,

*TL;DR: Jediné co je tedy nutné udělat - napsat e-mail na:*
jaroslav.shejbal at vpsfree.cz
Další informace se dozvíte zde:
https://kb.vpsfree.cz/informace/jak_psat (průběžně
aktualizováno)

jak jste si možná mnozí jistě všimli, tak stávající Znalostní Báze byla
nahrazena novou verzí i obsahem. (Už to teda není úplně novinka :-D )

Bohužel to co se nezměnilo a co bychom rádi změnili, je její velice chudý
obsah a počet přispěvatelů blížící se 0.

A protože už dlouho není vyřešené přihlašování pro všechny. Navíc by se
mnoho lidí krom psaní obsahu muselo učit syntaxi dokuwiki. Rozhodl jsem se,
že budu přidávat články já a ručně. (platí až do doby než mě tím komplet
zavalíte t.j třeba 5 článků týdně)

S pozdravem,

Jaroslav Shejbal
j <jarin at shejby.cz>aroslav.shejbal at vpsfree.cz