[vpsFree.cz: community-list] vpsfree plánované změny?

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Wed Mar 11 14:25:05 CET 2015

On 03/10/2015 07:22 PM, Ondrej Galbavý wrote:
> Aky je dovod pouzivat a starat sa o self-hosted riesenie, ked je github
> stabilny a zadarmo pre open source projekty? Ma vpsfree specificke potreby?

Specificke potreby ani ne. Nechci nikoho nutit se tam registrovat, pokud
chce necim prispet. Mam veci rad pod kontrolou, nerad sveruju data komu
nemusim a jsem ochoten tomu venovat cas. Mam z toho pak vetsi radost. Na
github jsme to nahazeli z lenosti.

Puvodne jsme pouzivali pouze git.vpsfree.cz. Jede to na gitolite a je to
takove neohrabane, kdyz chces lidem umoznit jednoduse prispivat, hlasit
chyby, apod. Proto koukam po gitlabu. Mozna to nekdy bude, mozna ne.
Aktualne tomu neprikladam velkou dulezitost a github, jak rikas, funguje.

Jakub