[vpsFree.cz: community-list] Cacher server

Dominik Káčer dominik.exter.kacer at gmail.com
Mon Mar 9 22:43:01 CET 2015

Ved moze sa aj tak, ale napadlo ma to, tak som dal navrh.Zaujimal ma nazor
ostatnych, ci by do toho islo alebo nie. Setri sa tym traffic aj cas, ked
sa balicky stahuju. Trochu som to uz davnejsie odkukal z digitalocean a
vyuzivam to aj ja osobne v svojej domacej sieti. Stacilo by spravit jeden
stroj (vps), ktory by bol pristupny zo vsetkych vpsiek a nastavit ich, aby
stahovali pomocou neho. Sluzi to na principe, ze cacher server si uklada do
seba balicky, ktore uz nejaky server vyzadoval. Napr.: ja poslem poziadavku
an stiahnutie balicku nano a on skontroluje, ci uz ho nema, ak nie tak si
ho stiahne a preposle mi ho, ak ho ma tak mi ho zacne posielat.

S pozdravom / Best regards,
Dominik Kačer
http://www.maow.eu

Dňa 9. marca 2015, 22:29, Branislav Viest <info at branoviest.com> napísal(-a):