[vpsFree.cz: community-list] vpsfree plánované změny?

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Mon Mar 9 12:35:00 CET 2015

On 03/09/2015 09:23 AM, Michal Hruban wrote:
> Rubysta též nejsem. Na funkcionalitu se těším už od oznámení na loňském
> setkání. Mám zkušenosti s automatizovaným testováním, takže se rád
> přidám k testerům.

To jsem rad, ze to nedelam zbytecne. Ohledne toho povoleni rozdelovani
prostredku mezi vice VPS se domluvime, az to bude aktualni.

S rubystou to bude slozitejsi. Moc neverim, ze se nekdo najde. Je treba
tomu venovat hodne casu, pochopit jak ten system funguje, rozjet si to u
sebe... neni to jen web aplikace, to je pouze vrchol ledovce.

Co se tyce automatizovaneho testovani, rad si necham poradit, nebo jeste
lepe vypomoct :)). Moc jsem to neresil, testuju rucne. Idealni by bylo,
aby testy vyzkousely vsechny funkce jako napr. migrace VPS, klonovani,
swap a overit, ze to probehlo ok, data se neztratily, vse je kde ma byt,
apod., ale jestli se toho nechytne nekdo jiny, tak to nebude.

Jakub