[vpsFree.cz: community-list] InstallFest 2015

Silvestr Hašek sh at efun.cz
Mon Mar 9 11:19:50 CET 2015

Ahoj,

podle mého soudu je nejlěpší toto řešit pomocí msa, jde o službu pro
odesílání pošty, která standardně běží na portu 587. Zatím jsem nebyl v
síti, která by tenhle port blokovala (25 dost často, méně často 465).
Navíc pokud se šeredně nemílím tak vyžaduje aby uživatel byl
autentizovaný v rámci standardu (radči jsem rychle koukl do googlu,...
https://en.wikipedia.org/wiki/Mail_submission_agent#Mandatory_authentication). tak snad nekecám,...)

+ třeba thunderbird při těch autmatických testech při přidávání nového
učtu první kouka jetli je k dispozici 587 a až pak 465, 25, takže tímhle
může odpadnout spousta problémů. Když už jsme u toho tak je docela fajn
udělat pro tu doménu autoconfig file, jde o xml file kterej si
thunderbird (ale i evolution nebo třeba kmail sosnou a nastavý mail
podle něj, jestli to dělá i outlook jsme určitě zkoušeli, ale už si to
nepamatuju :-(). Více info někde na developer.mozilla.org

Všem přeji pěkný den Silva :-)