[vpsFree.cz: community-list] iptables

Ondřej Caletka ondrej at caletka.cz
Fri Mar 6 13:13:04 CET 2015

Dne 6.3.2015 v 09:58 postmaster at donjirka.cz napsal(a):> Ahoj, nejde mi
logování provozu v iptables. Mám na testovací VPS
> instalované Ubuntu 12 a nastaveny pravidla v iptables:
>
> *filter
> :INPUT ACCEPT [0:0]
> :FORWARD ACCEPT [0:0]
> :OUTPUT ACCEPT [0:0]
> :loging - [0:0]
> -A INPUT -s 89.177.xx.xx/32 -j loging
> -A loging -j LOG --log-prefix "Test_port_: "
> -A loging -j RETURN
> COMMIT
>
> Z adresy 89.177.xx.xx spustím ping a myslím si, že bych měl v logu na
> VPS vidět záznamy v /var/log/kern.log nebo /var/log/messeages o
> [...]

Rychlé googlení [1] říká něco o tom, že některé OpenVZ šablony mají
zakomentované spuštění klogd v /etc/init.d/syslog.

Jinak tohle býval problém OpenVZ, logy z firewallu padaly do
hostitelského systému. Ale to už bylo podle všeho vyřešeno.

--
Ondra

[1]: http://forum.openvz.org/index.php?t=msg&goto=45562&