[vpsFree.cz: community-list] iptables

postmaster at donjirka.cz postmaster at donjirka.cz
Fri Mar 6 09:58:29 CET 2015

Ahoj, nejde mi logování provozu v iptables. Mám na testovací VPS
instalované Ubuntu 12 a nastaveny pravidla v iptables:

*filter
:INPUT ACCEPT [0:0]
:FORWARD ACCEPT [0:0]
:OUTPUT ACCEPT [0:0]
:loging - [0:0]
-A INPUT -s 89.177.xx.xx/32 -j loging
-A loging -j LOG --log-prefix "Test_port_: "
-A loging -j RETURN
COMMIT

Z adresy 89.177.xx.xx spustím ping a myslím si, že bych měl v logu na
VPS vidět záznamy v /var/log/kern.log nebo /var/log/messeages o
přchozích packetech, ale není tam vůbec nic. Jako kdyby to vůbec
nelogovalo. Když jsem to zkoušel na vnitřní síťi na dvou notebookách tak
to fungovalo. (Enable features ve vpsadmin jsou enabled). Poraďte prosím
kde dělám chybu.