[vpsFree.cz: community-list] Přednášky na InstallFest

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Sun Mar 1 14:00:25 CET 2015

Dne 27.2.2015 v 22:12 Michal Dobsovic napsal(a):
> Este overim cas, lebo v utorok sa mi narodil syn, takze neviem, ci to
> moja zena zvladne, ale ak ano, rad pomozem :)

Ahoj, díky moc. Gratuluju k synovi, to je samozřejmě parádní zpráva :-D.
Já mám doma jednoho tříletého a jednoho čtyřměsíčního.

Prosím potvrď co nejdřív, že se tam v tu neděli ráno objevíš. Stačí to
na tu hodinku, je potřeba to odprezentovat, předvést nějaké ukázky a
budeš uvolněn :-D. Když se samozřejmě zdržíš, bude to o to lepší. Díky
za co nejrychlejší info.

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz