[vpsFree.cz: community-list] Virtualizace ve VPS

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Wed Jun 17 16:37:40 CEST 2015

Umysl byl, ze to umozni hezkou vzajemnou izolaci.. navic nektere veci
jsem mel dost problem v chrootu rozbehat, tohle by to melo docela
hezky resit. Nevim, mozna je to prehnane :) ale chtel jsem si to
zkusit a napadlo mne, ze na toto by to mohlo byt docela fajn pouziti.
Navic to potencionalne umozni docela snadnou migraci veci nekam jinam.

> Virtual ve virtualu je hnus, tohle resi obycejny chroot pro danou aplikaci.
>

> Odesláno ze Samsung Mobile.

Tomas P4l4cl][n Volf
-- "There are only 10 types of people in the world: Those who
understand binary, and those who don't."