[vpsFree.cz: community-list] Virtualizace ve VPS

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Wed Jun 17 16:15:54 CEST 2015

Diky, to jste mne potesili, bezim na node6.prg, takze si s tim vecer
budu moci hrat :)

Jeste mam dotaz jestli nekdo z vas bude vedet: Jak
rozumne/problematicke bude bezet jinou distribuci v VPS jako takove a
jinou v docker containeru? Docela rad bych v containerech mel
archlinux, nicmene na vps mam debian (jessie). Jestli jsem tu
technologii pochopil dobre, tak by to melo byt jedno. Ale radsi se
ptam :D

Diky,
T.

> rekl bych, ze na to bude docker super.
>
> Lze ho pouzivat na nodech:
>
> node4.prg
> node6.prg
> node7.prg
>
> node1.brq
> node2.brq
>
> node1.pgnd
>
> Medved :)

Tomas P4l4cl][n Volf
-- "There are only 10 types of people in the world: Those who
understand binary, and those who don't."