[vpsFree.cz: community-list] Virtualizace ve VPS

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Wed Jun 17 15:53:20 CEST 2015

Ahoj,
da se ve VPS provozovat nejaka virtualizace? Napriklad dalsi openvz
container? Ted mi nejde ani tak o potencionalni virtualizaci pro jine
architektury/kernely, ale spise o izolaci jednotlivych "programu" do
samostatnych containeru.. Tedy napriklad, aby wordpress bezel sam,
izolovany i se svoji databazi ve svem kontejneru a v pripade bugu se
utocnik nikam nedostal. Nasli by se i dalsi aplikace..

Snazil jsem se neco googlit, ale nekde tvrdi, ze to v openvz nejde,
nekde, ze jo, takze mi to moc nepomohlo.

Takze abych to shrnul: Lze momentalne ve VPS provozovat nejakou
virtualizaci (openvz, lxc, docker, ...)?

Diky,
Tomas Volf