[vpsFree.cz: community-list] Domaci NAS & server

David Toman david at idkfa.cz
Thu Jun 11 19:02:21 CEST 2015

Jj, vím že nějaká karta byla, ale nikdy jsem neviděl obrázek, všude jí
měli jen jako položku bez obrázku. Byla tam jen cena, která byla jako
polovina ceny microserveru, tak jsem to odkládal, že jí zas až tak uplně
nutně nepotřebuji a pak jsem našel ten better initramfs. jako jsou mi
jasné nesporné výhody KVM po síti, zvláště když je server mnoho a mnoho
kilometrů daleko, ale server mám od sebe cca 6 metrů za dveřmi a ani si
nepamatuji, kdy napodledy jsem tam měl připojenou klávesnici a monitor :-D

Dne 11.6.2015 v 18:22 Jiri Hron napsal(a):
> [...]
>     disky.
>
>     Když jsem měnil disky za větší, strčil jsem do serveru 4 portový
>     SATA/SAS řadič který mám jinak nevyužitý, připojil jsem k němu
>     nové disky, vytvořil pole, nad tím LVM, přesunul jsem data, vypl
>     jsme server, původní disky vyměnil za nové. Na šifrování používám
>     LUKS. Po restartech a výpadcích proudu mne taky štvalo pořád tahat
>     na chodbu monitor a klávesnici kvůli zadání hesla, tak jsem to
>     vyrešil za pomoci https://github.com/slashbeast/better-initramfs
>     kdy po zapnutí server čeká na zadání hesla buď přez klávesnici,

S pozdravem

David Toman
http://www.idkfa.cz
Tel: 777 477 955