[vpsFree.cz: community-list] setsockopt (SO_DEBUG): Permission denied

Stanislav Petr glux at glux.org
Mon Jul 27 18:34:34 CEST 2015

Podle ty hlasky predpokladam ze pouzivas netkit-telnet
(http://www.hcs.harvard.edu/~dholland/computers/netkit.html) - jedina
implementace telnetu co jsem nasel ktera se da zkompilovat se SO_DEBUG.

Pri pohledu do zdrojaku to vypada ze se mu nepodarilo vytvorit vubec TCP
socket, coz muze udelat napriklad i pravidlo ve firewallu (iptables) v
chainu OUTPUT.

Takze se zkus podivat jeste na "iptables -vnL OUTPUT".

--
Stanislav Petr