[vpsFree.cz: community-list] setsockopt (SO_DEBUG): Permission denied

Branislav Viest info at branoviest.com
Mon Jul 27 16:31:36 CEST 2015

Ahoj,

nesetkali jste se někdo s hláškou setsockopt (SO_DEBUG): Permission denied při pokusu o připojení k SMTP server přes telnet na openvz kontejneru ? Je tam debian. Problém je, že nefungují odchozí emaily z openvz kontejneru (connection timed out) na jakýkoliv server. V rámci debugu jsem zjistil tuto hlášku při použití telnetu. Google mi toho bohužel moc neřekl.

Doteď fungovalo vše ok ale dnes dochází k tomuto problému na dvou virtuálech. Ještě mně napadá blokace portu 25 ze strany ISP u IP adres těchto virtuálů.

Díky

S pozdravem
Branislav Viest