[vpsFree.cz: community-list] Scientific Linux 6 - opakovane se rozbiji rpmdb

Petr Fišer priestcz at gmail.com
Mon Jul 20 10:21:53 CEST 2015

Ahoj,
Stalo se mi to jednou na CentOS6, ale bylo to po updatu yum a rpm.
Pripisoval jsem to tomu, rebuildnul db a dal to neresil. Od te doby
ok.
Mozna ti pomuzou verze balicku, ten update byl u me na verze:

Transaction performed with:
    Installed     rpm-4.8.0-38.el6_6.x86_64                     @updates
    Installed     yum-3.2.29-60.el6.centos.noarch               @base
    Installed     yum-metadata-parser-1.1.2-16.el6.x86_64       installed
    Installed     yum-plugin-fastestmirror-1.1.30-30.el6.noarch @base

Fiisch