[vpsFree.cz: community-list] Brute-force utok na SSH

Peter Šufliarsky sufliarskyp at gmail.com
Fri Jul 17 20:23:02 CEST 2015

Tiez nie je od veci zakazat prihlasenie roota v sshd. Nekonecnym pokusom o
prihlasenie to sice nezabrani, ale moze to zachranit ludi, ktori si tych
botov vsimnu az po dlhsej dobe...ako napriklad ja.

Vdaka za tuto diskusiu. Bez nej by mi tie spiny este asi dlho nespozorovane
sypali login requesty.

Peter