[vpsFree.cz: community-list] seccomp po update kernelu

Branislav Blaskovic branislav at blaskovic.sk
Tue Jul 14 14:22:03 CEST 2015

> Ty ses dnes vyspal do ruzova :-) Pokud nekdo najde problem, se kterym se ve stejnou chvili muze trapit x dalších členů, a má rovnou i řešení (byť dočasné), tak mi tohle na community list teda vhodný přijde.

Tiez som za to, aby sa taketo problemy pisali na community list. Ked
riesim obdobny problem, tak aspon si s tym nebudem lamat hlavu
niekolko hodin, kym pridem k rovnakemu zaveru, ako som si mohol
precitat na liste.

Samozrejme chapem, ze potrebujete prehladnost v ticketoch a preto by
bolo najviac vhodne davat podporu do CC.

Brano