[vpsFree.cz: community-list] teamspeak server a nežádoucí provoz

D.Hanzlik at seznam.cz D.Hanzlik at seznam.cz
Sun Jan 25 12:39:11 CET 2015

Ahoj,
   taky provozuju Teamspeak (už 2 rokem s NPL licencí) a jak píše kolega tak
mi přišel DDoS 2x když sem byl u vpsFree. Po přestěhování k jinému
providerovi už žádný další DDoS nepřišel. Přesná příčina DDoS dodnes
nejasná.

Porty které TS3 používá jsou (tyhle pouštím skrz Firewall):
TCP: 41144 - TSDNS
TCP: 30033 - file transfer
TCP: 10011 - telnet komunikace
UDP: 2010 - serverlist port
TCP: 2008 - licence check
+UDP na porty kde máš aktivní instanci  defaultně to je 9987, pokud jich
používáš víc tak +další porty

Takže na jakém portu si měl komunikaci, byl to některý z výše vyjmenovaných
?
A logem kde to nevidíš - myslíš přímo log od TeamSpeaku ?

David