[vpsFree.cz: community-list] teamspeak server a nežádoucí provoz

Vaclav Kratochvil vencour at gmail.com
Sat Jan 24 21:45:10 CET 2015

Ahoj,

nějakou dobu mam na vps server a v něm provozuju mj. teamspeak server. V
poslední době jsem si všiml, že na interfejsu vidim provoz na IP adresu a
port aplikace, ale v logu aplikace není. Je zaručeno, že se skutečně jedná
o provoz přímo na IP adresu serveru? Tj. nemůže dojít k nějakému
přeslechnutí provozu z jiného kontejneru, virtuálu?
Jsem na node9.prg, abych někomu nic neblokoval, kdyby něco.
Že je teamspeak děravej, to jsem slyšel. Možná to teď vidim ...

Dík za konstruktivní komentáře a příspěvky

Vencour