[vpsFree.cz: community-list] Sledování zátěže serveru

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Tue Jan 20 15:11:44 CET 2015

Munin

Pokud nepotřebuješ nějaké extrabuřty, snadno se nastaví, sledovat Apache
(požadavky, průtok dat, procesy) a PostgreSQL umí. Výsledkem jsou grafy
za den, týden, měsíc a rok a posílat notifikace to v případě
abnormálních hodnot umí taky.

Na Debianu jsou to balíky munin (pokud si správně pamatuju) a munin-node.