[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Michal Zobec (ZOBEC Consulting) michal.zobec.news at gmail.com
Tue Jan 20 14:10:08 CET 2015

Ahoj, v Linuxu nemám takovou praxi, ale co vím u Exchange, tak použití selfsigned certifikátu pro šifrovanou komunikaci dopadne jednoduše - všechny servery odmítnou s daným serverem komunikovat ... (protože certifikát je nedůvěryhodný a neproběhne úspěšně jeho ověření) ... samozřejmě stále záleží na restrikcích ze strany správce poštovního serveru ... ale připadá mi divné pro SSL používat selfsigned certifikát. SSL certifikáty bývají poskytovány i zdarma ...