[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Tue Jan 20 10:59:04 CET 2015

Pozri do logov, ak nieco gmail odmieta, zvykne vratit nejaku chybu alebo
warning do logov. Mne robilo problem to, ze mailserver posielal cez IPv6,
ale adresa nebola v SPF, vyriesil som to tak, ze som mu zakazal IPv6 a
funguje bez problemov.
Miso
Dňa ut, 20. jan 2015 o 10:43 Michal Burian <michal.burian at email.cz>
napísala(a):