[vpsFree.cz: community-list] Proč gmail vyhodnotí maily jako spam.

Michal Burian michal.burian at email.cz
Sun Jan 18 18:18:37 CET 2015

hostname + reverzní záznam  vps1.obchodyaz.cz

Do spamu padají i maily z @obchodyaz.cz.

Na druhém VPS pod wedosem problém není. Zkusil jsem jednu doménu přenést na
vpsfree, hned to tam začalo padat.

Máte návod jak opět získat kredit když si "blacklistnete" mail doménu?
Zkusil bych, třeba si dá google říct. Pak už mě napadá jen změna IP.