[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] Neplanovany vypadek / Unplanned outage - node1.prg, node4.prg, node5.prg, node6.prg, node7.prg, node8.prg, node9.prg, node10.prg, backuper.prg, nasbox.prg, router1.prg, router2.prg - 2015-01-17 12:14

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Jan 18 17:40:30 CET 2015

Cau,

samozrejme, ze hned spamuju :) Beru mail, co ma kdo uvedenynve vpsAdminu a tim smerem posilam hromobiti, kdyz je neco spatne. Zatim dotycny neodpovedel.

Kdyby to slo na tebe, vedel bys o tom :)

Snajpa

Sent from your iPad

> On 18 Jan 2015, at 17:21, Ghormoon <ghormoon at gmail.com> wrote:
>
> Hoj,
>
> ze zvedavosti, ten clen na koho to bylo dostane z podpory nejaky echo, ze to byl on? nebo je vhodny po kazdym DDoS na clena projit logy? :)
>
> Gh.

>>> MTUtMDEtMTcgMTI6MTQiLCJkdXJhdGlvbiI6IjEwIiwic2VydmVycyI6WyJub2RlMS5wcmciLCJu
>>> b2RlNC5wcmciLCJub2RlNS5wcmciLCJub2RlNi5wcmciLCJub2RlNy5wcmciLCJub2RlOC5wcmci
>>> LCJub2RlOS5wcmciLCJub2RlMTAucHJnIiwiYmFja3VwZXIucHJnIiwibmFzYm94LnByZyIsInJv
>>> dXRlcjEucHJnIiwicm91dGVyMi5wcmciXSwicmVhc29uX2NzIjoiRERvUyIsImRlc2NyaXB0aW9u
>>> X2NzIjoiRERvUyBuYSBjbGVuYSB2cHNGcmVlLmN6IHZ5cmFkaWwgcHJvdm96IHZzZW0uIiwicmVh
>>> c29uX2VuIjoiRERvUyIsInBlcmZvcm1lZF9ieSI6IlBhdmVsIFNuYWpkciIsInByb2dyZXNzX3Vw