[vpsFree.cz: community-list] Gentoo / vzdalena konzole z adminu

David Toman david at idkfa.cz
Thu Jan 8 23:44:21 CET 2015

Já jsem si s tím trochu včera hrál. Zkoušel jsem různé kombinace:

c0:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty0
c0:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 console
c0:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty0 console
c0:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty1
c0:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty1 console
c1:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty0
c1:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty1
c1:2345:respawn:/sbin/agetty --noreset 38400 tty1 console

atd...

ve dvou případech jsem se dostal do stavu, kdy po výzvě na login jsem
zadal root, pak vyběhla výzva na password, heslo jsem zadal, ale výzva
vyběhla znovu, znovu jsem zadal heslo. výzva vyběhla ještě po třetí a
pak to heslo zchrouplo a byl jsem přihlášenej. Po odhlášení a novém
pokusu jsem dostal jen 2x yzvu na passwod ale neprošlo to, třetí výzva
chyběla. Po restartu zase jen dvě výzvy. Při jiné kombinaci se mi zase
podařilo na třetí výzvu přihlásit.