[vpsFree.cz: community-list] Gentoo / vzdalena konzole z adminu

Ondřej Caletka ondrej at caletka.cz
Thu Jan 8 14:41:38 CET 2015

Ta chyba tvrdí "user unknown". Takže bych viděl dvě možnosti:

 1. neexistuje účet root v /etc/passwd,shadow a podobně
 2. na emulované sériové lince dochází k chybám, takže virtuální stroj
čte něco jiného, než co vidíš.

ad 1 mi nepřipadá příliš pravděpodobné, takže bych zkusil debuggovat
možnost 2, třeba zablokováním agetty v inittabu a catnutím /dev/tty0
uvnitř virtuálního stroje (případně ještě předtím pomocí stty
zkontrolovat/nastavit parametry linky). Měly by být vidět řádky zapsané
do remote console ve VPSadminu.

--
Ondřej Caletka